Euro Finannce Sp. z o.o.
etransport.pl > Forum > lipinski transport spedycja sierpc
Grupa tematyczna: Firmy - opinie
ID: 93370

lipinski transport spedycja sierpc

  
~sasza
*.neoplus.adsl.tpnet.pl
Posty (254) »

skocz na koniec stronyskocz na koniec strony

« poprzedni ekran 3 z 9 następny »
~dragon
(2014-06-15 18:23:25)
a co do nagran w kadrach to tez mam nagrana rozmowe z odbioru wyplaty. to juz po tej kontroli. mialem tedy minus 1680zl w kopercie i jesli byli by chetni na zbiorowy to pisze sie. bo to tak jakbym ptrzymal delegacje ale zaraz mi ja zabrali!!!Zagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~dragon
(2014-06-15 18:25:51)
o i plus nadgodziny i ryczałt za spanie w kabinie!!! dzieki prawnik za porady. daj do siebie jakies namiary?/!!! to moze cos zdzialamy kontakty jeszcze mam do chlopakow co pracowali u lipki!!!Zagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~Do Dragon
(2014-06-15 22:06:24)
mozesz byc pierwszym w 'zrobiemiu tego zbiorowego'zycze powedzenia i szerokosci ; -pZagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~dragon
(2014-06-16 08:34:26)
[~do dragon] ale nie mysl sobie ze bedzie on w sierpcu badz okolicach!!!Zagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~Zibi
(2014-06-17 21:42:38)
Panie Lipinski jedna rada skoro nie oplaca sie panu transport takie wielkie szkody przynosza kierowcy SPRZEDAJ PAN TRANSPORT ZROB PAN PIEKARNIE I BADZ PAN SZCZESLIWY!!!Zagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~a ja ja
(2014-06-18 10:01:35)
skoro kierowcy to złodzieje?!? to po co się ogłasza, kiedyś był wymóg w promieniu 50 km od sierpca a dziś biorą jak leci!!! nowych Hi Way przybywa ale nie idzie w parze z liczbą kierowców. Ostatnio jest bardzo nerwowy lecz się nie dziwie kierowcy odejdą!! a leasingi zostaną??? Zastanawiam się kiedy zaczną kasować wątkiZagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~jerry
(2014-06-18 10:07:50)
A ty poco jestes kierowca?jak ci sie nie oplaca to zatrudnij sie w biedronce tam bedziesz szczesliwy i nie bedziesz sie musial udzielac na forumZagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~Zibi
(2014-06-18 10:32:19)
~jerry ale masz bol!!! Pewnie teraz siedzisz za biurkiem i myslisz-skad ja wezme tylu kierowcow skoro co dzien ktos sie zwalnia!!! ALE PRZECIEZ-KIEROWCY PANOWIE U LIPKI NA PLOCIE WISZA I CZEKAJA NA PRACE-TAK JAK TA PLANDEKA WE MSZCZONOWIEZagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~Zibi
(2014-06-18 10:34:19)
~jerry-SKONCZYLA SIE ERA FRAJERA!!!Zagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~a ja ja
(2014-06-18 12:51:19)
ja już z miesiąc pracuje w nie zawodzie codziennie w domu kasa na czas, fakt mniejsza ale zapewne bez żadnych obciążeni. ciekawe ile zarabiają co jeżdżą legalnie lub plandekami? ?. pisze ku przestrodze bo mi nie wypłacili kasy całej. jedynie delegacie i to w jakiś dziwny sposób wyliczone. Zagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~Zibi
(2014-06-18 13:05:17)
`a ja ja- na legalu nie zarobisz tutaj bo robia Ci po zlosci! tak ukladaja robote zebys stel i poszedl po rozum "do glowy" i polecial do Lukasza po druga karte!!! Frajerow szukaja!!! Tylko ze Ci co odchodza to nie bardzo sie daja!!! CO BARDZO BOLI FIRME!!!Zagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~Normalny
(2014-06-18 15:43:12)
tylko tyle ci pozstalo ze moozesz sobie popisac a znajac zycie bedziesz blagal i wisial na slabanie zeby cie znow zatrudnili jak wielu innychZagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~a ja ja
(2014-06-18 16:02:52)
Normalny... przypuszczam ze jesteś z biura, do usłyszenia :) bo nie bawem będziesz wydzwaniał. Bo nie bd komu jeździć Liga z racji wieku odejdzie a młodych brak :) dziś ogłoszeń w bród. Porządna firma nie ogłasza się naostop. A tu jest coś nie tak kiedyś mieli wymógł 50 km od Sierpca a dziś już tego nie ma więc... ? ?? dziś krótkie info że do oddziału Sierpc. Zagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~a ja ja
(2014-06-18 16:07:53)
a odnośnie pisania, masz racie jak narazie tylko to zostało, lecz jak pokazuje Polska historia, bardzo długa historia Polski w końcu zrobi się ściepę i wszystkich cwaniaków naprowadzi się na tor. Wcześniej czy później to nastopni. Zagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~Zibi
(2014-06-18 16:11:26)
Ńormalny pokaz ktory wisi???!!! Doszlo juz do tego ze zjezdzaja chlopaki wypakowuja sie selawi!!! Blagal to bedziesz ty za pol roku zeby nie staly ci auta!!! Bo tych glupich coraz mniej sie robi! a te swoje pomalowane volva i iveca to na rondzie w sierpcu postawisz z szyldem-oddam za lising!!!Zagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~Zibi
(2014-06-18 16:19:16)
a NORMALNY najpierw zmien spedycje a przewaznie jego kierownika to dopieromo powrotach pogadamy!!!Zagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~zibibi
(2014-06-18 19:20:42)
rzeczywiscie musieli cie w *.. ruch.. w tej firmir za tak sie rozpislaesZagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~SKWAR I SPOLKA
(2014-06-18 20:37:23)
POZEW ZBIOROWY- ZAPRASZAM DO SKORZYSTANIA- KONTAKT mateusz-skwarek@o2. pl. Jest juz ok 53 kierowcow!Zagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~SKWAR I SPOLKA
(2014-06-18 20:38:38)
diety, ryczalt za nocleg w kabinie, bez podstawne obciazenia!Zagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~SKWAR I SPOLKA
(2014-06-18 20:40:05)
w meilu prosze zostawic imie nazwisko powod wszczecia pozwu nr tel kontaktowego. Zagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~LIPA I TYLE
(2014-06-18 21:39:51)
PanowieHI WEJ do odebrania HHHHHHHHHHHHHHHUUUUU UUUUUUUUURRRRRRRRRRR RRaa!!! AH zapomnialem-TYLKO KTO NA NIE WSIADZIE???Zagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~LIPA I TYLE
(2014-06-18 21:44:53)
TA STRONA JEST TAK SMIESZNA JAK TA FIRMA!!!Zagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~LIPA I TYLE
(2014-06-18 21:46:22)
AREK SLYSZALEM ZE KALOSZE ZAKLADASZ I NA MYJNIE AWAWNS Z LUKASZEM DOSTALISCIE JAKO SPOLKA Z. O. OZagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~dragon
(2014-06-22 21:06:11)
co tu taka cisza wszyscy od lipy sie zwolnili??Zagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~olo
(2014-06-25 15:58:58)
://motoryzacja. interia. pl/news-wielkie-podw yzki-dla-kierowcow-p olskie-firmy-zbankru tuja, nId, 1447743#iwa_item=2&a mp;iwa_img=1&iwa _hash=31095&iwa_ block=worthSee. Zapraszam do przeczytania. Zagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~olo
(2014-06-25 16:01:25)
://motoryzacja. interia. pl/news-wielkie-podw yzki-dla-kierowcow-p olskie-firmy-zbankru tuja, nId, 1447743#iwa_item=2&a mp;iwa_img=1&iwa _hash=31095&iwa_ block=worthSeeZagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~nieznany
(2014-06-26 17:29:34)
A ja słyszałem, że filmy nagrywają u was.
Z udziałem kierowcy z magnum dziewczę idzie po całości.
Zagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~Bartek
(2014-06-26 19:38:12)
to niedokładnie słyszałeś, bo dziewczę i kierowca magnum to ta sama osoba, a dwa film nagrali kierowcy z innej firmyZagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~rrrr
(2014-06-26 20:48:17)
fajna ta laska z magnum jest ona wolna?Zagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
Podgląd konta chohlikchohlik
(2014-06-26 23:50:57)
-ese-ponownie wykonczyles adwersarza... jak tak dalej bedzie to nie bedziemy mieli z kim pisac na tym forum... hahaha-i faktycznie sie zrobi biuro posrsdnictwa pracy uczciwych firm... chmm... dla kierowcow to oki... no ale co wtedy powiedza zlodzieje zgromadzeni w swoich regionach w grupy wzajemnego wsparcia=przeciez doprowadzimy to bydlo transportowe do bankructwa wtedy... a gdzie beda jezdzic nasze nieudaczniki???Zagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
« poprzedni ekran 3 z 9 następny »

skocz na początek stronyskocz na początek strony

Twój adres IP: 54.196.62.132 = ec2-54-196-62-132.compute-1.amazonaws.com

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa.


a co ty o tym myślisz ?

Ile jest 4+4 ?
Masz dość spamu w wątkach? My TEŻ!
Skoro nie masz konta to poproszę o odpowiedź na to proste pytanie. Udowodnij, że jesteś człowiekiem. Raz odpowiesz i masz spokój, na dziś.


Podpis:



Moje konto
Zaloguj się Zarejestruj się
OSTATNIO KOMENTOWANE »
Wątek forumPrzwóz piwa (39) »
Wątek forumJak założyc firme transportową w anglii (53) »
Wątek forumOmega Transport Osiny k. Częstochowy (77) »
Wątek forumJarosław Kurek (2) »
Wątek forumUdostępnię Certyfikat !!! (1) »
Wątek forumraszynska kaminski (14) »
Wątek forumchranow - olszyna zakupy po trasie (9) »
Wątek forumbanasiak (21) »
Wątek forumCo wiecie o firmie EUROTRANSCHEM WŁOCŁAWEK jaka placa i może coś więcej? (51) »
Wątek forumZatrudnimy Przewoźników z zestawami 13, 60 24t (4) »
Wątek forumFuture International Gdynia (2) »
Wątek powiązany z artykułem prasowymGotowi na śmierć (34) »
Wątek forumNOCNE POGADUCHY (21665) »
Wątek forumGdzie sa wątki na temat Solidaris?? (123) »
Wątek forumCOŚ NA TEMAT FIRMY ACTING Z KATOWIC. (207) »
Wątek forumKaletka-Kościan (16) »
Wątek tylko dla posiadaczy kontDMC 3. 5T informacje (3) »
Wątek forumDiety i Ryczałt -Obowiązek Pracodawcy? (41) »
Wątek forumRyczałty za noclegi w kabinach samochodów. (556) »
Wątek forumzakaz niemcy 31. 10. 2014 (9) »
Wątek forumKIEROWCA DO ZABRANIA (943) »
Wątek forumZatrzymane prawo jazdy na Słowacji (62) »
Wątek forumBiedronka Ruda ŚL (1365) »
Wątek forumhks niemcy opine o firmie (179) »
Wątek forumILE WŁAŚCICIELE FIRM TRANSPORTOWYCH MAJA ZYSKU (NA CZYSTO CO MIESIAC)? PRZY FLOCIE 3 0AUT (108) »
Wątek forumkierowca bez wymienionego prawka (23) »
Wątek forumAligra swindon (13) »
Wątek powiązany z artykułem prasowymWITD: "Zapomniałem włożyć kartę do tachografu" (17) »
Wątek tylko dla posiadaczy kontlkw fredrich wiecie coś??? (1) »
Wątek forumZabrane prawo jazdy na słowacji (29) »
Wątek powiązany z artykułem prasowymWITD: Nocne działania ITD na autostradzie A2 (5) »
Wątek forumfirma ost west gdynia (7) »
Wątek tylko dla posiadaczy kontkącik na kawę (190302) »
Wątek forumpolo market (2929) »
Wątek forumwedlinka wieruszow (165) »
Wątek forumTTS Transport Towarowy Samochodowy Marcin Słomka (68) »
Wątek tylko dla posiadaczy kontZestaw 13, 6 ładowność 12 ton (3) »
Wątek forumSolius Biedronka Lubartow czy warto? (838) »
Wątek forumdlaczego w DELTA TRANS nie ma lodówek w autach? (119) »
Wątek powiązany z artykułem prasowymBalticon: optymalizacja logistyki dzięki kontenerom (16) »
ZOBACZ TEŻ »
Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2014
trafficban.com

Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Kierowca do zabrania - Potrzebujesz się dostać do auta? A może masz wolne miejsce i możesz podrzucić drugiego kierowcę gdzieś na Twojej trasie?
Kierowca Do Zabrania

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
© 2014 Novemedia Ltd, all rights reserved. etransport.pl logotype is registered trademark of Novemedia Ltd