etransport.pl > Forum > PRACA W TESCO Teresin
Grupa tematyczna: Firmy - opinie
ID: 9226

PRACA W TESCO Teresin

  
~Krzysiek
*
Posty (138) »

skocz na koniec stronyskocz na koniec strony

ekran 5 z 5 następny »
~piotrek
(2008-08-03 22:25:59)
slyszeliscie cos o sm logistik ponoc plajtujeZagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~normiarz
(2008-08-03 22:34:32)
~Zenek rozladunek w tesko kolego trwa szybciutko a tio ze czekasz to nie nasza wina (biurokracja) tego wina wiec nie klnij na rozladunkowych PozdrawiamZagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~normiarz
(2008-08-03 22:37:53)
sorka za błedyZagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~traker tm
(2008-08-10 12:31:01)
teresin nie jest az taki zły. Zalezy jak ktoś potrafi sobie radzić i czy ma troche oleju w głowie. Jeżeli nie jestes chamski jak niektórzy na tym *chacie* to zawsze sie możesz dogadać ze spedytorem. Jak nie chcesz to nie jedziesz. Sam jeżdze tam juz od 3 lat. Pozdrawiam wszystkich. Zagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~brandi_6x
(2008-08-21 09:37:14)
idioci!! ja mam 18 lat i juz zdany egzamin na kat. C teraz ide na C+E. a co do tesco to mój brat tam pracował, ale zrezygnował bo szukał stabilniejszego zawodu. teraz trochę żałuje, bo dużo tam zarabiał. Zagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~driver
(2008-09-01 17:06:15)
hej mam 22 lata bez uprawnień na c+e i widlaki cz znalazłbym tam prace??Zagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~driver
(2008-09-01 17:07:09)
tzn w tesco w teresinieZagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
Podgląd konta normiarznormiarz
(2008-09-01 17:08:27)
~k4410ph hehe to jest nas dwuch ja pracuje własnie wteresinie i widze ze bałagan jest wszędzie na tych magazynachZagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~driver
(2008-09-01 17:10:26)
no to nie źle a jak tam z zarobkami dla początkujących?Zagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~driver
(2008-09-01 17:15:14)
jaka jest stronka www aby można było złożyć cv przez email w tesco w tere? ??Zagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
Podgląd konta normiarznormiarz
(2008-09-01 17:17:03)
~driver a wiesz ze tego nie wiem jaką maja stronke hehe szczerze ja robie na magazynie driwerką dopiero sie interesuje i zamierzam cos złapac zobaczy sieZagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~FAZZI
(2008-09-01 18:41:53)
Krzysiek Ty to na razie weż koło i j. e. b. n. i. j w czoło. Praca kierowcy c+e to nie pisakownica lub gierka komputerowa gzie jest kilkia żyćZagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~jag
(2008-10-21 13:25:01)
ludzie.. praca w sm logistik w teresinie jest przej... tam nie zarobisz na chleb dostajesz ochlapya ich ziomale robia najlepsze trasy po 18000 tys. km w miesiacu. na boga gdzie jest jnspekcja transportu drogowego ze sie nie zainteresuje tymi kierowcami z tescoZagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~oki
(2008-10-21 13:46:09)
W tesco stałem 9 godz. na załadunek (oczywiście w Teresinie) to jest masakra co tam się dzieje. Wyjechałem o 4 rano a awizacje miałem na 10 w łobzie zachodniopomorskim fajnie coZagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~jag
(2008-10-21 18:15:31)
zanim sie przyjmiesz do sm logistik obiecuja zlote gora a na wstepie dostajesz plik papierow do podpisania wraz z odpowiedzialnoscia materialna za caly zentaw wraz z ladunkiem potracaja tez za telefon, za przepaly okradaja ile sie da. nikomu nie polecam tej firmy kierwcy przychodza i uciekaja nie dajcie sie skusic tam placa tylko za przejechane km o, 23gro z km. a obiecuja podstawe, ze codziennie bedziesz w domu to sa bzdury ich tylko interesuje zebys dowiuzt towar na czas. wszyscy w kolo wiedza co to za firma i nic z tym nie robia. Zagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~driver
(2008-10-25 00:59:23)
oki to sie wyspałeś przez te 9 h :) Zagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~Bożena
(2008-10-29 10:42:41)
Witam a czy znalazła by się tam praca dla kobiet i jakie są tam warunki, bo się zastanawiam czy iść do sklepu Tesco do rozkładania towaru czy tu do Teresina. PROSZĘ o radęZagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~Bożena
(2008-10-29 10:43:47)
Bożena ZimakowskaZagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
ekran 5 z 5 następny »

skocz na początek stronyskocz na początek strony

Twój adres IP: 54.227.11.2 = ec2-54-227-11-2.compute-1.amazonaws.com

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa.


a co ty o tym myślisz ?

Ile jest 4+5 ?
Masz dość spamu w wątkach? My TEŻ!
Skoro nie masz konta to poproszę o odpowiedź na to proste pytanie. Udowodnij, że jesteś człowiekiem. Raz odpowiesz i masz spokój, na dziś.


Podpis:



Moje konto
Zaloguj się Zarejestruj się
ZOBACZ TEŻ »
Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2014
trafficban.com

Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Kierowca do zabrania - Potrzebujesz się dostać do auta? A może masz wolne miejsce i możesz podrzucić drugiego kierowcę gdzieś na Twojej trasie?
Kierowca Do Zabrania

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
© 2014 Novemedia Ltd, all rights reserved. etransport.pl logotype is registered trademark of Novemedia Ltd