etransport.pl > Forum > Zabrane prawo jazdy kat B
ID: 42523

Zabrane prawo jazdy kat B

  
~Po dwóch żubrach...
*.internetdsl.tpnet.pl
Eurotrailer Sp. z o.o.
Posty (170) »

skocz na koniec stronyskocz na koniec strony

« poprzedni ekran 2 z 6 następny »
~DoDaj;?
(2011-11-02 21:55:57)
Witam wszyscy widze maja problem he !!! Dobra ja mam taki ze już miałem zabrane prawko na wszystko ale 4 lata temu zrobilem i teraz nie dawno pizneli mnie za prędkość i dali alkomat i kur... jak na złość jeszcze z wczoraj zostalo 0, 17 nom i lipa !!! tylko teraz to wykroczenie a wczesniej przestępstwo było !!! też mówilem ze nie wsiąde a tu masz (moge sie spokojnie nazwac CIOTA) wiec bez moralniaków bo juz mi wystarczy !!!
Nie wiem co z tego bedzie !!! A jeszcze jedno pytanie do wszysktkich!!! Jak wychodzi to co ci dał PROKURATYR a jak przychylność do tego SĄDU była (WAŻNE)
Zagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~ZENEK
(2011-11-10 13:09:37)
nie wiem trudno określic mi zabrano prawo jazy za stworzenie zagrożenia w ruchu drogowym tj. spalenie gumy na skrzyzowaniu na mocy art 86 paragraf 3 kw o ile sie nie mylę. nazwał bym to poprostu upierdliwość gliniazy bo według tego najechanie na linie ciągłą tez jest stworzeniem zagrożenia w ruchu drogowym i możem za to pozbyc się prawa jazdy dodam jeszcze że do tąd nie miałem żadnego mandatu i punktów karnych. sądownie dostałem wyrok zabrania prawa jazdy na 9 miesięcy i 700 zł grzywny. i co i m zrobisz hmm może adwokat mi coś pomorze co o tym myslicie proszę o odpowiedzZagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~mario
(2011-11-17 09:54:01)
siema zbrali mi prawko na dwa lat kara mi minela juz z 6 lat tem i niebylem na egzaminie czy jak teraz mnie zlapie policjia to czdostane tylko mandad czy grozi mi cos wiecej??Zagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~DoDaj!!
(2011-11-21 21:28:35)
jak nie masz prawka to tylko 500 zl mandatu i bez lipy !!Zagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~Ewelina
(2011-12-05 21:18:35)
Witam!!
Mój Tacie zabrali prawo jazdy za jazdę pod wpływem alkoholu na rowerze, miał kuratora i pracował społecznie, zabrali mu prawo jazdy na zawsze, ale zlekceważył to i teraz znowy Go złapali i co teraz??? czy pójdzie do wiezienia??
Zagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~Krzysztof
(2011-12-07 21:15:09)
Witam! Pomagam zalatwiac prawo jazdy angielskie po tym jak polskie zatrzymane jest z roznych powodow w urzedzie w polsce. Zadzwon: 0044 7411831110
1
Zagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~ZORRO
(2011-12-17 15:43:33)
zatrzymano mi prawko kat B C E Jechalem osobowkom czy mam szanse odzyskac kat CEZagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~anonim
(2012-01-21 16:15:24)
Zabrano mi prawko kat. B na 3 lata, pozostawiając mi kat, C. Kara mineła jakie kryteria musze spełnić teraz żeby odzyskać prawo jazdy kt. B czy może ktoś mi teraz udzielic rady?Zagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~adrian
(2012-01-23 18:45:58)
zabrano mi prawko za punkty i muszerobic psychotesty czy ktos pomoze co i jakZagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~morek
(2012-01-23 19:12:31)
kiedyś tak było na wyspach w irlolandii że jak miałeś C i wymieniałeś prawkopolskie na irlandzkie to ci dawali ichniejsze i z mostu dopisywali B. Możesz tak pokombinować jak masz tam kogoś znajomeg ( adres) , tylko musiałbys wymienić tam też kartę kierowcy na ichniejszą i generalnie możesz na tej ich"ksiązce" pomykac w POlsce :) karta kierowcy musi być z tego samego kraju co prawko i ja osobiście będac na Twoim miejscu tak bym zrobił.. Zagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
Podgląd konta manolo52manolo52
(2012-01-23 19:31:34)
Kiedyś było tak że jak zabrali na rok to robisz egzaminy na daną kategorię, a jak ci zabrali na 12 m-cy to idziesz i odbierasz w swoim urzędzie komunikacji. Zagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~andrzej
(2012-01-23 19:40:31)
trochę wcześniej tych problemów nie było bo jak zabierali to wszystko, a mając C czy C+E lub D mogłeś jeździć też i B, tylko wszystkie musiały być po kolei/ III, II, I / i wszystko było proste, do roku bez egzaminu więcej egzamin ze wszystkiego za naftę to mogłeś zdawać i 2 lata, niektórzy rezygnowali z zawodu. Zagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~fefe
(2012-01-31 16:51:05)
WitamZagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~fefe
(2012-01-31 16:54:14)
Witam, zabrali mi prawko na rok za jazde pod wplywem marihuany. Zakaz sie skonczyl 11 stycznia. Mam skierowanie na badnia lekarskie co beda badac. Obecnosc thc, pALILEM DZIEN W DZIEN OD DWOCH TYG NIE PALE KOMPLETNIE, POTYM MALUTKI SKRET BO MNHIE KOLEGA NAMOWIL:) iLE MUSZE ODCZEKAC CZY BEDA MI BADALI KREW??pROSZE O ODPOWIEC\DZ?
- 1
Zagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
Podgląd konta visitorsvisitors
(2012-01-31 17:07:02)
czlowieku, tutaj jest forum kierowcow zawodowych. im mniej takich ja ty na drodze, tym dluzej my zyjemy. Zagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~leszek
(2012-03-08 16:14:13)
mam takie pytanie zabrano mi prawo jazdy na okres 1 roku i chciałem sie dowiedziec czy musze odnowa zdawacZagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~andrzej
(2012-03-08 16:39:02)
leszek, jak na rok to nic nie zdajesz idziesz do W. Kom mówisz dzień dobry i masz prawko w kieszeni, zależy jak Sąd policzył te dni, jeden dzień więcej i wszystko od nowa, chodzi o daty, jestem prawie mistrzem świata na 45 lat jazdy w tym 30 autokar, codziennie nafta, zabawa i jakoś się uchowałem do emerytury, teraz to mnie wisi z tego nie żyję, z samochodu mogę się przesiąść na tramwaj czy *dwójkę*czyli pieszko, ale to mistrzostwo jest dobre bo jeździłem z kolegami co nafta na porządku dziennym i też się uchowali, takie to byłó życie kierowców z W-wy. Zagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
Podgląd konta EXTRIMEXTRIM
(2012-03-08 16:41:06)
no brawo, rzeczywiście jest powód do dumy... Zagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~anonim
(2012-03-08 16:47:57)
ja miałem 1, 7 promila, tylko że policja mnie nie zatrzymała, tylko przyjechała po 4 godzinach po zgłoszeniu zawistbego sąsiada, że jeżdże po okolicy pijany. Przyjechała policja i podobno zachowywałem się agresywnie, coś tam im szczeknąłem i zwineli mnie na komisariat na alkomat, niedługo mam sprawę w sądzie, kilku świadków będzie zeznawać na moja niekorzyść, czyli raczej sprawę przegram... jakie są szanse, że zostawią mi c+e? bo o b to już chyba moge zapomnieć... warto wziąć adwokata?Zagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
Podgląd konta EXTRIMEXTRIM
(2012-03-08 16:51:50)
warto kupić młotek... i przypierniczyć między oczy... pomóc odzyskać prawka pewnie nie pomoże, ale możliwe, że zmądrzejeszZagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~andrzej
(2012-03-08 17:06:31)
EXTRIM, może to jest nic do dumy, ale kolego przejeździj tyle lat bez wypadku i nafty, inni są teraz kierowcy/pół-prawdzi wi/ za moich czasów byli inni byli faceci co się na tym znali/nie elektronicy/ kloego miałem swego nauczyciela w PKS-sie p. Gomola/przedwojeny zapaśnik/ a przed wojną kierowca prezydenta Mościckiego jeździł do lat 60-tych, i takich było dużo w PKS-sie i później PEKAESS starzy kiemani i każdy z nich lubił chlupnąć. Zagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
Podgląd konta EXTRIMEXTRIM
(2012-03-08 17:12:10)
i właśnie dzięki takim "kiermanom" jak słyszę określenie "stary, doświadczony kierowca" pojawia mi sie obraz drobnego pijaczka, który całe swoje życie sprowadza do flaszki na pauzie, weekendowej libacji i z wężem w łapie (do czego?-wszyscy wiemy)... no i jeszcze większośc posiada tytuł profesora w zakresie opowiadania parkingowych bajek... przykre to, ale prawdziwe, rzadko spotykam starego kierowcę, o którym można by powiedzieć "spoko gość". Zagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~andrzej
(2012-03-08 17:28:37)
EXTRIM, ani nie jestem stary ani doświadczony, pauzę to możesz robić z swą małżonką, bo mnie pauzy nigdy nie obowiązywały, pracowałem jeszcze bez tacho, a później tylko przerwa parking 4 godz, dla pasażerów kawa, kibel i dalej i was frajerów cały czas dymałem na parkingu, frajerzy przychodzili do nas po fajki czy piwo, bez pieniędzy jak trafili na kierowców z W-wy to się pożywili a jak wieś to nic i kolego nie mów mnie kim jesteś czy będziesz bo mnie to wisi, frajerów dymałem i dymAM DALEJ JAKO EMERYT.
- 1
Zagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
Podgląd konta EXTRIMEXTRIM
(2012-03-08 17:30:19)
i pokazałeś właśnie kim, lub raczej CZYM jesteś... poziom wypowiedzi powala. Zagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
Podgląd konta zibi1906zibi1906
(2012-03-08 17:45:04)
Co oznacza wyraz "dymam"?Zagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
Podgląd konta EXTRIMEXTRIM
(2012-03-08 17:47:39)
wnioskuję, że koleś lubi chłopców, szczególnie z prawem jazdy... odbywa z nimi stosunki seksualne... ale co sie dziwić, jeździł autobusem, mozliwości miał... nawet ich dokarmiał za dobrych czasów... lodzik za kanapkę... Zagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
Podgląd konta zibi1906zibi1906
(2012-03-08 17:49:46)
Lubi chłopców???Feee.. a to brzydal... Zagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~bodekdriver.
(2012-03-09 20:35:18)
mam kat b, c+e. A raczej mialem... Pracuje jako kier c+e w Belgii i smigam tam tylko po Belgii i Holandii. Zatrzymali mnie pod wplywem w polsce osobowka i czekam na sprawe. Wybulilem sie na papuge i bedziemy probowali zachowac chociaz zawodowe (c+e). Pod koniec miesiaca mam wracac do pracy. Wiem, ze poza shengen nie sprawdza czy mam czy nie mam prawko przez radio podczas rutynowej kontroli. Moze byl ktos w tej sytuacji i moze mi podpowiedziec jaki dokument najprosciej/szybciej mozna zorganizowac do ewentualnego wylegitymowania sie? Albo niech mi ktos powie czym bede legitymowal sie jesli zatrzymaja mi tylko kat. B? Bede musial wyrobic nowy dok. ? Zagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~Piotrek
(2012-03-09 20:36:16)
Mam zabrane prawko kat B i pozostawione C to czy na C mogę jezdzić osobówka? ?Zagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
Podgląd konta bodekdriverbodekdriver
(2012-03-09 20:42:09)
Piotrek czym sie legitymujesz? wyrabiales nowe prawko bez kat. b Czy jak to wyglada.. ? Zagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
« poprzedni ekran 2 z 6 następny »

skocz na początek stronyskocz na początek strony

Twój adres IP: 50.17.27.205 = ec2-50-17-27-205.compute-1.amazonaws.com

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa.


a co ty o tym myślisz ?

Ile jest 4+2 ?
Masz dość spamu w wątkach? My TEŻ!
Skoro nie masz konta to poproszę o odpowiedź na to proste pytanie. Udowodnij, że jesteś człowiekiem. Raz odpowiesz i masz spokój, na dziś.


Podpis:



Moje konto
Zaloguj się Zarejestruj się
ZOBACZ TEŻ »
Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2014
trafficban.com

Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Kierowca do zabrania - Potrzebujesz się dostać do auta? A może masz wolne miejsce i możesz podrzucić drugiego kierowcę gdzieś na Twojej trasie?
Kierowca Do Zabrania

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
© 2014 Novemedia Ltd, all rights reserved. etransport.pl logotype is registered trademark of Novemedia Ltd