etransport.pl > Forum > ADAMPOL Białystok !!!
Grupa tematyczna: Firmy - opinie
ID: 27416

ADAMPOL Białystok !!!

  
~Root
*.tel.tkb.net.pl
Posty (168) »

skocz na koniec stronyskocz na koniec strony

« poprzedni ekran 5 z 6 następny »
~pijak
(2009-10-08 21:53:20)
ja tam nie robie ale widze ile kiedys mieli wyjazdow a ile teraz maja. W przeszlosci ich auta szly na zachod jak burza a teraz zobaczyc adampol na drodze to rzadkosc. Wniosek? dobrze u nich to raczej nie jestZagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~lolo
(2009-10-26 13:08:41)
Jeden mówi że non stop jeżdżą i jest sie gościem w domu drugi że zobaczyć adampol na drodze to rzadkość. Tyle warte są te wypowiedzi. Zagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~BOSS Jarek
(2009-12-15 22:34:45)
Adampol to moim zdaniem najmocniejsza firma w Polsce w branży transportu samochodów. Mamy kryzys a oni śmigają praktycznie bez przestojów. Mają chyba 130 ciężarówek a u nich na placu praktycznie pusto, stoją tylko te co maja awarie. Płacą jak zegarku !!! Jestem ich podwykonawcą ( niezależnym ) od 8 lat i jeszcze się nie zdarzyło żeby z czymś zalegali albo czegoś nie wypłacili, nie czepiają się bez powodu za jakieś *rele. Gorzej z serwisem, czasami im coś nie wychodzi ale się starają.
1
Zagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~Karolak
(2010-02-04 16:06:35)
Qurwa-cze co za bajki piszecie? dzisiaj na tychach mijalem ze 4 samochody od nich. . i ze 2 kolo oswiecimia.. !!! co to jest stanie pod plotem?Zagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~bezzz
(2010-02-05 20:42:08)
co slychac w adampolu jak sie tam pracuj jakie zarobki i atmosferaZagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~badylowiec
(2010-02-08 09:42:25)
Co sie teraz stanie z transportem firm polskich po ucieczce włocjw do włoch z produkcja? dostaniemy po *? czy jak... ? to widzicieZagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~Antonio
(2010-07-24 13:55:35)
pracuje w Adampolu i jest pieknie nie wiem co z kasą robić?pozdrawiam szefostwo jestescie wielcy... Zagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~smutek
(2010-08-24 23:59:45)
tyle myśle ze pracy potrzebuje mam rentke i na jakiegos ciecia bym chcial pojsc co wy na to? Zagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~smutek
(2010-08-25 00:06:02)
dodam ze mam 27 lat az !!! ale kumaty jestem i prawie karzda prace naucze sie wykonac zeby n-b :-) Zagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~młody
(2010-09-30 08:10:36)
JAk widzę takie wypowiedzi to mnie nie na sranie ale na rzyganie zbiera... Wielki poparcie ma młody fajera u starych drajverów na każdym forum które tyczy się zarobków... Jak chcecie kraść to do ciupy od razu Pozdrawiam i dziękuję za wsparcie na duchu, od mojej córeczki też macie pozdrowienia... Zagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~duduś
(2010-10-19 19:22:58)
ogólnie jest syf co poniektórym władza do głowy uderza. a kierowcy w adampolu milczą. transport jeżdzi bo musi a kaszana rządzi na warsztacie... nie jest to firma co kidyśZagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~duduś
(2010-10-23 18:48:35)
jest oky





kasza na jest jak bronek talar
Zagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~antonio
(2010-12-08 16:54:58)
ogolnie mina zalozyli komputerki i swiruja az sie posraja ta robotaZagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~nevermind
(2010-12-13 12:05:28)
super praca tak miesięczne trasy jazda w święta heh aa i czasem jest tak ze o tej miesięcznej trasie kierowca sie odwiaduje pare godz przed wyjzadem.. pozazdrościć kierowcom co z tego ze niby jakies pienioądze są jak nie ma kiedy ich wydać chyba że w trasie nie łatwe panny. nikt normalny nie bedzie jezdzil w tym obozie pracy!!! Patologia, syf straszny!!! jeżeli ktoś chce stracic zone lub dziewczyne to polecam prace w tej firmie bo przez to sie związki rozpadają. Zagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~xxxx
(2010-12-29 00:19:14)
A JAK JEST OBECNIEZagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~niezadowolony
(2011-01-12 16:35:55)
poprzewracalo sie w glowie, kolesiom mysla ze sa bogami, kierowcow maja za nic, a w szczegolnosci nowych, trzeba dotrzec aby bledy spedytorow zatuszowacZagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~skorpion
(2011-01-21 22:04:18)
powiem wam tak pracowałem tak kiedys jak jezdziło sie mało na zachód zwolniłem sie bo nie podobała mi sie rosja po 3 latach błąkania sie miedzy niemcami litwinami i angolami z wielka przyjemnoscią wróciłem do ADAMPOLA zdania typu starzy a młodzi kierowcy owszem są ale zalezy od tego jakim jestes człowiekiem wartosciowym czy nie jesli jestes * i frajer to dla wszystkich jesli jestes normalny to nie dla wszystkich bo sa rózni u nas kierowcy jesli chodzi o zarobki to tak jak CHCESZ to wycisniesz z miesiaca 7k jesli nie to sory ale na piwo bedzie oczywiscie w domu :) social jest powalający dbają nie tylko o kierowców ale i o rodziny *lenie o szopenie ze jest syf przyjdz zobacz i ocen a to ze kolega kolegi to LLU dla wiedzących pozdrawiam ADAMPOLI EUROPA ZIELONAZagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~janek
(2011-01-21 22:18:54)
dzidostwo jak dlamnie ta firmaZagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~Wredny
(2011-01-21 22:21:42)
jak każdy kołchoz... Zagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~ktos
(2011-01-26 01:01:18)
mam zamiar robic prawko mam szanse na prace w adampol pracuje w komunikacji miejskiej w bia dorywczo smigam belgia lotwaZagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~ktos
(2011-01-26 01:15:53)
panowie kto podpowie konkretnie mam szanse na prace w adampol warto brac kredyt na prawko w komunikacji mam umowe na stale ale nudaZagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~janek
(2011-01-27 11:01:26)
chlopie daj sobie spokojZagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~ktos
(2011-02-06 02:17:05)
podobno zatrudniaja janek co wiesz bardziej konkretnie proszeZagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~bobi
(2011-02-06 18:17:31)
Proszę o informacje na temat tej firmy!Zagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~ktos
(2011-02-06 20:38:01)
i tak zloze do zobaczenia na drodze
1
Zagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~zielony z ad... pola
(2011-02-19 17:08:08)
zielona europa... kasa mogla by wplywac normalnie, wtedy to bylo by superZagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~do ktos !
(2011-02-21 17:27:21)
" ktos " podaj swój nr gg, chciałbym z tobą pogadacZagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~ktos
(2011-02-22 09:46:07)
3419284 gg ale to nie moje gg bede w godz nocnychZagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~ktos
(2011-02-22 23:50:54)
jak cos trzeba to pisz na podany nr gg napewno przeczytamZagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
~men
(2011-03-13 09:42:13)
terminy platnosci to porazka pierwsza kasa to po prawie 6 miechach, podstawe na konto to wplacaja 1000 co miesiac ale spoosoby naliczen to oszukanstwo na calegoZagłosuj
Zagłosuj
Podgląd
« poprzedni ekran 5 z 6 następny »

skocz na początek stronyskocz na początek strony

Twój adres IP: 54.197.130.16 = ec2-54-197-130-16.compute-1.amazonaws.com

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa.


a co ty o tym myślisz ?

Ile jest 5+2 ?
Masz dość spamu w wątkach? My TEŻ!
Skoro nie masz konta to poproszę o odpowiedź na to proste pytanie. Udowodnij, że jesteś człowiekiem. Raz odpowiesz i masz spokój, na dziś.


Podpis:



Moje konto
Zaloguj się Zarejestruj się
Euro Finannce Sp. z o.o.
ZOBACZ TEŻ »
Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2014
trafficban.com

Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Kierowca do zabrania - Potrzebujesz się dostać do auta? A może masz wolne miejsce i możesz podrzucić drugiego kierowcę gdzieś na Twojej trasie?
Kierowca Do Zabrania

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
© 2014 Novemedia Ltd, all rights reserved. etransport.pl logotype is registered trademark of Novemedia Ltd